Wednesday, May 9

och tomatskotten bara växer,

det doftade regn och bjöd in till regnpromenad i skymningsljus; jag mötte hjärtat och vi gick genom förunderlig grönhet och magiska träd.mina fötter blev blöta i diset och vinden viskade trollslag trollbundna hjärtslag, försvinnande i varandras och föralltid.



fin dag, vårt lilla test gick alldeles som det skulle och ganska snabbt, och på det fick jag fika och tid med Hampus med vän :) mina sockerkringlor uppskattades och min tankspriddhet gjorde lunchlådan till äggröra i termos. Imorgon har jag lovats tårta med film som i thegoodolddays och på fredag grillas fläskfilé med älskling och nya korridoren.jag har långhelg och vet inte riktigt vart jag ska göra av tiden, men den gör nog av sig själv. lite träning om dagen och kanske ett Malmöbesök på det, eller vad säger ni?

No comments:

Post a Comment