Sunday, May 6

wild and precious '

åh. och igår var jag lyckligast i världen.
sjukt nervös oc halvt illamående hela morgonen, men när det väl var dags att springa hade jag mina två favoritV på plats som stöd -Vanda &Valle <3 bäst! och vädret var alldeles perfekt och det blåste inte alls för mycket, var lite trött under andra varvet men tiden gick fort och jag fick en ordentlig slutspurt! den officiella tiden ovanför målet sa 51.19, men då jag var ganska långt bak i startkön fick jag min riktiga tid på 49.35. helt fantastiskt!! :) jag visste att jag kunde men vågade inte hoppas. Det var alltså inte bara en tvåminutersförbättring jag klarade, utan även målet att komma under 50 minuter. var alldeles slut och trött efteråt, men underbar känsla!
så,
2011 - Premiärmilen, Stockholm: 51.33
2012 - Lundaloppet, Lund: 49.35


och dagen fortsatte med finmiddag -pastasallad med findricka och efterrätt och så vila till en bra film; mys och bästivärlden känslor på dagens andra lyckomoment, min &Valles tjugotremånadersdag. nästan två år och hur bra som helst. bäst, helt enkelt. och alldeles underbart <3
jag älskar dig <3

senare på kvällen blev det lite förfest i sällskap av Vanda och några till, innan vi begav oss till Afterwake, eftersläpp på Gasquesalen på LTH. bra kväll, mycket dans :)




och ändå har jag haft en lika bra och lyckligt fin dag idag. fick ett paket kaffe från telenor och har haft världens mysigaste stunder med min älskling <3 ännu en bra film, ännu en god middag och så lite söndagshäng i underkorridoren på blekingska. lyckligt slut på veckan och lycklig start på nästa.
och just de här dagarna är jag bara lyckligast i världen. heltenkelt.barasådär. finfinarefinast,-

No comments:

Post a Comment