Thursday, May 17

extrafuckingordinary '

nya dagar. tisdagen var alldeles fantastiskt fin; efter rapportskrivning blev det falafellunch i solen utanför domkyrkan (klassiker) med Vanda &Malin, och resten av eftermiddagen spenderades i Botaniska där solen värmde timme efter timme och där vi övade på handstående när vi tröttnat på att ligga stilla. efter en vända hem gav vi oss av igen mot Ulrikedal för grillning med BiL  med massa folk från klassen :) och när jag halvfrusen cykalde därifrån kunde jag avsluta kvällen i en värmande famn under täcke <3

Igår skrevs det vidare på rapporten och jag passade på att träna. kollade säsongsavslutningarna på Gossip Girl, HIMYM och Bones och därmed är alla serier utom Game Of Thrones slut för sommaren. Onsdagskvällen bjöd på pub med quiz på Blekingska, sjukt mycket folk och riktigt god mat! vi tänkte ett avsnitt till av Planet Earth men somnade ganska snart ändå, och så fin sovmorgon idag :)


Idag har sol men blåst och jag ska kanske ut en runda innan molnen kommer tillbaka. Ikväll blir ännu en myskväll och imorgon bär det av mot en helg i Åhus med fina vänner! tror det kommer att bli alldeles fantastiskt fint :) och fastän mina benhinnor fortfarande är ömma har jag bra träning ändå; jag älskar att jag har träningsvärk fyra-fem dagar i veckan och att jag blivit märkbart starkare och smidigare den senaste tiden. Jag älskar att jag i tisdags fick hem mina nya ring och att jag snart får mina jeans. och jag älskar att jag klarade statistiktentan och att jag därmed lyckats göra mitt första universitetsår till ett genomgående vg-år! lyckligadagar.


ny fin dubbelring.!





No comments:

Post a Comment