Saturday, February 4

call me after midnight '

efter en lång &kall dag som började med ett riktigt dåligt löppass (inne) och en trött lektion kan jag ändå somna med den positiva balansen återställd. Massage gånger två och så På Spåret och film enligt tv-tablån med mina finafina korridorsgrannar. en av filmerna som sågs var Snatch och den gillade jag! sista filmen, som övergavs halvvägs in, var en av X-men filmerna med danska subs, och jag sov i princip genom den. igår bakade jag cheesecakebrownies med hallon och de är redan slut, tar det som att det blev lyckat ;) imorgon vaknar jag, duschar och sätter mig på tåget hem. det känns bra. och nästa vecka planeras en korridorsmiddag, blir nog alldeles fantastiskt!
puss &sovgott.




call me after midnight
when the birght stars collide '

No comments:

Post a Comment