Wednesday, February 8

random

lite back on track nu kanske. hemmavistelsen var fin, hann med stan&fika med bästa Ida, lite ärenden och fina stunder hos Valle <3 och som vanligt skönt att vara hemhemma. extra fint att träffa mamma som är himla bra, speciellt nu när man inte är hemma så mycket. jag har lyckats dra på mig en förkylning igen, så det blir inte så mycket träning i veckan :( ska dock försöka se till att äta bra iallafall!

det är tvåochenhalv vecka kvar till tentan och det känns lite sådär, vet inte riktigt vad jag tycker. och imorgon ska jag se om jag kan kika på en korridor på Vildanden, se hur det ser ut ^^ inte lång tid kvar nu! och det är väl mest det som har hänt-. promenerade till och från skolan då jag inte hade min cykel och förbryllades över att sträckan Lund-Karlskrona kostade 88,40 medan tillbakaresan kostade 97,20.

tyvärr är det fortfarande vinter, men det kommer väl ljusare dagar!
ikväll har vi målat en massa randomsaker med mina färgpennor på fyra papper i ett block. funkade finfint som tidsfördriv med te, när man inte orkade läsa längre :)


No comments:

Post a Comment