Sunday, February 26

why weekends are so great &hemlängtan. '

bästa helgen.
tentan i fredags vågar jag inte tänka på, men jag antar att den inte var så hemsk. kändes nog helt okej. när jag kom hem blev det snabbfix och sen drog vi igång! jag hade fixat chokladmuffins med chokladbitar och choklad-/kaffeglasyr och fint strössel! även om jag blev ganska förundrad över att det saknades en muffins när jag kom hem. :) jag var borta ett tag i början av kvällen men kom väl tillbaka till höjdpunkten på kvällen. det var galet mycket folk där, förvånansvärt många från klassen, och så några ganska random människor, men det var sjukt kul iallafall! och alla var pepp och superglada, vi dansade på dansgolv och på bord, vi hoppade ut genom köksfönstret och jag fick näsblod. och vi dansade tills fötterna var ömma och klockan för mycket, och jag hade en alldeles underbar och jättefantastisk kväll <3

jag &Valle tog lite sovmorgon, innan Valle åkte hem. medan grannarna städade undan packade jag ihop det sista, och sen beställde vi pizza och bänkade oss i sofforna med filmpåfilm. hur skönt som helst, perfekt avslutning på min kämnärstid skulle jag säga.

och idag har jag flyttat helahela dagen, är alldeles slut i fötterna och huvudet. min överkropp känns fortfarande som ett enda stort blåmärken, sen har jag ju några riktiga på benen också. nu är jag iallafall inkvarterad hos Valle på Blekingska för en månad framöver, och så inleder jag med att ha sönder ett glas. som bara jag kan! jag har bakat vegan- allergi- & alldeles vanliga kokostoppar som nog blev helt okej. imorgon är som tur är en extrasöndag, ska nog springa och hälsa på bästkorridoren och kanske något annat trevligt.

och det var en alldeles jättefin helg, hur bra som helst och jag kan verkligen inte fatta att jag inte kommer att sova uppe på Kämnärs igen, inte äta frukost i sofforna där och inte se mina grannar varje dag. men det är absolut inte sista gången jag var där,

mina utflyttningscupcakes :)

älskling <3

No comments:

Post a Comment