Monday, February 20

this could be anywhere in the world,

briefly om dagen;
första riktiga löprundan på fyra veckor (sprang två gånger veckan jag höll på att bli förkyld (tre veckor sen) men det gick i princip inte alls, väldigt dåligt iallafall, så det räknas inte). Gick långsamt för motind, halka och motvilliga magmuskler, men blev åtminstone 6 km på ungefär sjuttio sekunder för sakta. inte hela världen, det kändes bra iallafall! :)
lite pluggande, inte mycket, tar igen det imorgon. lyckades komma underfund med hur man öppnar luckan på pappas gamla kamera, så nu är filmen bytt &kameran i princip redo att användas! superspännande :)

för att gottgöra gårdagens fantastiskt dåliga matvanor (pizza till frukost, muffins till lunch &kladdkaka till middag) tillagade jag fläskfilén som legat i min frys några månader och det blev en utomordentligt god pastasås :) Jens hade köpt kiwi &apelsiner också som jag fick lite av, alldeles jättebra och nästan en förutsättning för att jag ska orka plugga. satt i soffan ett tag och det kollades på en film, dock somnade jag på slutet. är väldans trött och ska sova tidigt ikväll, efter att jag filat på en bonus grej.

kollade (äntligen) på Before Sunset som var förvånansvärt kort? men trevligt iallafall! Har dessutom avslutat andra säsongen av OC, men har lovat mig själv att inte börja på nästa förrän jag flyttat in hos Valle. vilket förresten är det mina tankar och känslor snurrar kring.
glad måndagkväll fina!

No comments:

Post a Comment