Wednesday, February 8

f o c u s '

gillar dagen!
var uppe hyfsat tidigt som vanligt, blev tv-frukost med Grey's Anatomy, ganska trevligt faktiskt. städade hela förmiddagen och gav mig sen iväg mot Nova. passade på att köpa billiga apelsiner när jag ändå var i krokarna, hur fint som helst! kikade på en Vildandskorridor påvägen till Valle och värmde mig under täcket i stans bästa säng. sen blev det hem för att fixa mat, läsa en massa och så avslutar vi kvällen med film. imorgon ska jag upp tidigt igen, kvällen bjuder på korridorsmiddag och jag ska fixa fin efterrätt tänkte jag! blir nog toppenbra :)


fortfarande ingen träning men mycket vila. har haft förkylningen i snart en vecka så jag väntar otåligt på att den ska börja ge upp :) sålänge knarkar jag The Used - Paralyzed. typiskt bra happi-musik.

No comments:

Post a Comment