Thursday, February 23

Sadie '

man får moments, ibland, när tröttheten kommer ifatt och kroppen bara vill ta igen all sömn man missat de senaste dagarna, senaste veckan. och varje gång undrar jag varför alla moments har så dålig timing? jag hade kunnat somna nu och sova hela natten tror jag, men jag spenderade två timmar på gymmet och spenderar därför kommande två timmar med att tentaplugga.

imorgon gäller det, och jag känner mig inte alls förberedd. vet inte hur pass förberedd man måste vara, men jag antar att jag kan få G åtminstone utan problem. och det är ju huvudsaken. kursen är inte slut än.

idag var jag uppe tidigt fast kroppen ville sova, men jag cyklade till SOL och diskuterade sista frågorna med mitt fina pluggsällskap av Edwin, Vanda &Tolde :) idag var ännu en dag med vårväder, och jag är farligt stensäker på att vintern är över. det är blåsigt, men åtminstone vårigt :) var hemma och vände, satt ute ett tag och läste innan jag mötte Valle när han slutat <3 tog en fin hjärtaspromenad i området och allt var som vanligt igen. som det ska vara. fint och underbart <3

sen pluggande och stressande och sen iväg till gymmet. det var enochenhalv timme StyrkeYoga med tema höftöppning (ja, jag vet hur det låter). och det var jobbigt men kändes bra! speciellt som jag inte tränat sen i måndags och inte vet när nästa träning är. och imorgon! jag ska upp tidigt och baka inför eftermiddagens/kvällens/nattens äventyr som kommer bli awesome!



you're on your own my little nightmare,
you cannot stay here

No comments:

Post a Comment