Thursday, March 1

the safest place to hide '

nu var det ett par dagar sen. har haft en del för mig!
nu har jag helt och hållet flyttat, med allt vad det innebär. jag har styrketränat i tisdags och vart på en helt sjukt rolig sittning med klassen igår, med god mat, bra mellanfest och utgång på VGs med massor med dans. idag är jag trött och hungrig och har ett stort falafelsug. har vart och fått besiktningen av mitt gamla rum avklarat, har duschat och nu ska jag vila till OC, med lite kaffe tror jag, tills det blir dags att ta sig till skolan.
Billy Talent kommer till Sverige i juni och jag vill absolut jättegärna se dem! verkar som att jag har sällskap också, vilket gör det hela ännu bättre.
jag är gladgladglad, har fem stoora blåmärken på mina ben från diverse festliga äventyr, trivs som bäst i min älsklings famn och saknar mina grannar.
så är livet just nu.

No comments:

Post a Comment