Sunday, March 4

If you feel like running today, you know I'd understand '

Igår var ännu en dag med fint väder, och jag passade på att dra en löprunda, ner om sjöarna och det var riktigt fint! tappade en del fart när jag råkade hamna på en stig med en aning för djup &grötig lera, men det blev iallafall 8,6 km och det kändes bra!.
iochmed det försvann nog veckans sista krafter, jag var så trött att jag somnade/vilade i nästan två timmar. satt ute en stund med Valle på en bänk i solen och pratade, sen besökte vi nederkorridoren och blev bjudna på pancakes som var överblivna från dagens brunchcafé på Blekingska, och cupcakes på det! det var riktigt gott och trevligt :)

efter mat &så cyklade jag genom motvind upp till Kämnärs, där det såsmåningom blev filmkväll som funkade sådär, men tillslut fick vi det att funka så pass att vi kunde se i princip en hel film. Smala Sussie blev det, och det var allmänt mys &fint, som alltid :)

Idag är en vanlig söndag, vilodag, har vart på Nova med älsklingen och fyndat lite, samt handlat och städat och jag håller på att tvätta. är fortfarande ganska trött, men imorgon blir det väl nya krafter!
Jag har bakat havreflarn, fast jag råkade bränna första plåten. men resten blev ju bra faktiskt. får väl se om det blir söndagsfika på det ikväll.!

No comments:

Post a Comment