Wednesday, March 14

for every word we never spoke,

mot alla odds lyste solen igår, bröt igenom molntäcket som hängde tungt under morgonen.
strax efter lunch mötte jag Malin, vi skrev klart vårt arbete och gick sen för att sätta oss i solen med kaffe. Träffade en av mina nästan-grannar på vägen och råkade lova att baka cupcakes till på söndag. varför inte liksom? Det blåste kuling om inte mer, och vi fick flytta på oss några gånger innan vi hittade lä uppe vid Fysicum där vi skulle ha föreläsningen sen. Solen värmde fint och efter en stund kom Tolde och gjorde oss sällskap. Föreläsningen var helt okej och inte så trött, och jag stannade till på gymmet påvägenhem för enochenhalv timmes styrka som gav mig träningsvärk idag.
Jag kom hem till ändlös kärlek och världens godaste kycklingsallad, golvpratande och lite film; vi somnade tidigt och då gjorde det inget att jag gick upp lite efter åtta. Idag väntar träning med fina Malin, sen intervaller och så ska jag läsa, jag lovar. ta mig igenom den där boken någon gång så jag kan få hemtentan gjord.!

jag lovar inget om dagens väder, förväntar mig inget men börjar iallafall ljust.

No comments:

Post a Comment