Monday, March 19

where the bluebird sings '

häj. lördagen visade sig bli lite mer än vi tänkt oss.
efter att ha vart ganska otaggade var vi plötsligt övertaggade och i efterhand frågade vi oss, "vad hände?" det var ganska galet men vi hade iallafall kul! nuff said. 
igår mådde vi också som vi förtjänade. men trots det hade jag en supermysig dag med minälskling <3 vi gjorde egen falafel som vi åt med egen kebabsås och massa grönsaker. mycket gott! och vi promenerade och pluggade och vilade och kikade film och hade det mysigt och gosigt och superfint <3
nu är det hemtenta som gäller, skulle inte vilja påstå att det är så ansträngande eller på annat sätt jobbigt om jag inte överdriver känslorna lite, även om det inte är helt utan ångest. vi får äntligen reda på salstentaresultatet imorgon, och däri finns det också lite ångest. men idag har det vart soligt men kallblåsigt; har hängt i Edwins &Vandas fina lägenhet och blivit bjuden på lunch där i fantastiskt sällskap :) hann dessutom med att träna och ta en kaffe i stan med Jens.

och så har jag vunnit en grej på tradera, som jag velat ha länge. som jag äntligen ska få sätta upp i mitt nya rum som jag flyttar in i om lite mer än två veckor. jag har kommit fram till att det är inte riktigt fest utan dans. och vad är egentligen livet utan dans? och andra fina saker. dansa är bra för själen, åtminstone för min själ, och härmed konstaterar jag att mitt själsliga välbefinnande varit på topp den här helgen, även om det kroppsliga välbefinnandet inte riktigt hängde med i svängarna. och med det hälsar jag den nya veckan välkommen, och önskar er en fortsatt trevlig måndag!




so let it shine,

No comments:

Post a Comment