Saturday, March 17

heading for the sun '

igår var en fantastisk varm dag. perfekt väder för löpning, blev en bra men kort runda på 6 km.
Begav mig till föreläsningen promenerandes och med jackan i handen, och fortsatte efter föreläsningen upp till Kämnärs :) vi hängde ett tag i sofforna, innan festligheterna började dra igång. hade en väldigt trevlig och rolig kväll, och så fick jag träffa min bror lite också, inte varje dag :) till sist blev det utgång med fina grannar, vi drog till Helsingkrona och det blev en massa dans! som en fredagkväll ska vara :)

Iförrgår bakades det kardemummabullar som blev uppskattade och gick åt :) sen blev jag ensam hemma för helgen, kändes sjukt konstigt att sova själv.. det var som att jag satt och väntade på att Valle skulle komma hem närsom, fast jag visste att han är borta ett par dar. Idag har jag lite mer att göra och hålla tankarna på annat håll. Ska se till att få läst en del innan ikväll; det är ju Saint Patrick's Day, vilket är en bra anledning till fint sällskap och irländsk musik. det är såklart tema:grönt, men gröna kläder är inte direkt någon bristvara hos mig ;)
hoppas ni har en fantastisk helg!



No comments:

Post a Comment