Friday, March 2

dancing for the sun, '

Har haft bästa dagen verkligen.!
Igår var heltokejbra med lektion och sol, en långpromenad och lite nyheter till garderoben. Om någon i krokarna är shoppingsugen bör ni ta er till Nova, där är 25% på allt på Vero Moda och Jack&Jones :) gillas!

Idag var det gruppmöte i vettig tid, och sen hade solen vågat sig fram för att vårvärma Lund. Vi hittade en bänk på läsidan av domkyrkan och det värmde så skönt som det inte gjort sen sommaren försvann. Vi lunchade med falafel (!) och sen gav jag mig av för träning, enochenhalv timmes styrka, skönt!
Valle mötte mig och vi sällskapade hem, innan vi gav oss ut på en finpromenad; vi tog oss ner till sjöarna och det var alldeles underbart fint <3

Vi cyklade in till stan för lite grönsaker, och komponerade sjukt god middag i form av kycklingwraps! Bäst.
Nu är jag påväg tillbaka till Lund från ett kvällsäventyr i Helsingborg, det var lokalbandsspelning (skulle jag tro), med fyra metalband av varierande grad. Sjukt nice var det, bra musik och massor med folk, kändes lite som hemma. Det var riktigt grymt att se Heinrich spela (Indefinite), och jag håller tummarna för att de får många röster!

Det har vart en underbar dag och kväll, jag är helglad och vårglad och det är alldeles amazing.

No comments:

Post a Comment