Wednesday, March 28

I haven't lost anything except my mind,

solen sken imorse men övergick i moln och blåst. jag har hunnit läsa lite (skönlitterärt) och gå rundor på stan, köpt mascara, örhängen och solglasögon! och så en present till mamma som fyllde år iförrgår :) imorgon ska jag dessutom köpa present till brormin, som fyller år idag! 

dagens föreläsare var inte så uppskattad generellt, kändes som att det inte gav så mycket mer än själva powerpointen, som även finns upplagd på kursportalen, luvit. men några föreläsningar till i samma stuk får vi klara av, sen blir det ny "del" och ny föreläsare, som jag tror mer på. har skickat efter två av tre kursböcker, är osäker på vart jag kan fixa den sista.men det löser sig nog!

ikväll blir det kanske löprunda, får se lite. nu får ni lite bilder på mina senaste inköp!
stor väska (med axelrem) till träning/resor. från Bianco.



tunn sommar'jacka' som jag köpte för någon vecka sen, riktigt snygg!
från Vero Moda (Only)
solglasögonen, vet inte om det är exakt de jag köpte, men ungefär iallafall.
köpte på Stadium (Prestige)

No comments:

Post a Comment