Friday, March 23

let's celebrate, gorgeous '

okej, några dagar sen nu.
har väl vart en heltokejbra vecka; tisdagsträningen var intervaller som kändes riktigt bra! märker redan en förbättring sen jag drog igång med det för tre veckor sen :) i onsdags körde jag ett afropass + styrka i sällskap av Malin :) och igår tog jag faktiskt vila. Hemtentan lämnades in och jag njöt av känslan att vara helt ledig. Vi har som sagt inte haft överväldigande mängder att göra, men det är ändå en speciell känsla när man inte har något man behöver tänka på, ingen speciell bok man måste läsa. 

För att fira lite köpte jag mig ett par nya jeansshorts på H&M, sitter som en smäck! och var inte så dyra heller :) sen blev det fika i sällskap av Heinrich, kaffe och så unnade jag mig björnbärspaj som jag gått och haft kiken på sen jag flyttade hit i princip! men det var väl värt det, riktigt gott. 

Idag har CSN kommit och jag känner mig lite extra rik. funderar på hur jag ska göra nästa termin, kommer förmodligen inte att ta fullt lån eftersom jag verkligen inte behöver det. just nu växer pengarna på mitt konto, men det är ju som sagt ett lån, och det känns onödigt att samla på mig en massa pengar som inte är mina egna. Vidare funderar jag på vad jag ska läsa till hösten, tänker söka någon kurs att läsa vid sidan av Kognitions- &neuropsykologin som jag kommer att läsa inom programmet.. Hälsopsykologi eller Franska? eller har ni tips på någon annan rolig kurs på LU?


nu ska jag smälta frukosten och sen ut och springa i dimman, ska ta tjockare kläder på mig så jag minskar risken för förkylning, minns hur det gick sist jag sprang i kall &fuktig dimma! sen tar jag mig en tur till Malmö för att träffa Hampus :) vi har inte setts på många månader, så det ser jag mycket fram emot! lite shopping blir det nog också kanske?

mycket av lite allt möjligt här, imorgon ska jag nog försöka få in lite bilder och något mer intressant att läsa. puss &trevlig helg!
skinnjackan alltså! villhaaa.


No comments:

Post a Comment