Sunday, March 11

if you can take a chance, '

har gått sådär en halv vecka sen sist, har inte vart så jättetaggad på att skriva, kanske för att min dator inte används så mycket nu. det har vart lite skola och lite träning (intervaller + styrkeyoga), lite bakning (citroncheesecake) och lite utgång som väl har vart höjdpunkten. I fredags vart det lugn utgång med tjejerna från nederkorridoren, igår var det äventyr på Babel i Malmö med så mycket energiladdad dans att jag inte vaknade förrän tolv idag. Jag &Valle utforskade ravinen, ännu ett smultronställe att lägga till picknicklistan! och så gjorde vi en lite dum grej som väl var en del av äventyret igår. jag tänker ibland att jag borde göra något ungt&dumt, nu har jag något iallafall!
och tågen gick ju inte hem så ofta, så det blev halvfalafel och jag var lite halvfrusen, sen kom jag hem till ett finast sms och en varm säng efter en galet rolig kväll.
imorgon är det en ny vecka, jag söndagspluggar för fullt och har dåligt samvete för dålig träningsstatistik nu mot slutet av veckan. jag vill läsa bra böcker och kolla på bra filmer och ha bra träningspass, nu är det tråkiga böcker och utebliven träning och mulna gråa dagar, lite mulet i mitt huvud också, men sålänge det inte regnar, right?


No comments:

Post a Comment