Monday, June 4

Challenge accepted!

så har jag äntligen fixat träningskort för sommaren, på Wellness som ligger närmst :) kostade ungefär tvåochenhalv gånger så mycket som på Gerda, men när det gäller träning är jag ändå beredd att lägga lite mer pengar. Från början var min tanke att jag skulle klara mig med min löpning den här sommaren, men sen insåg jag att jag glömt bort hur blåsigt det är i den här stan. självklart komer jag att springa en del också, men för att inte bli helt tillslappad så kan jag nu komplettera med styrketräning och eventuellt något pass :) sjukt besviken på att de tagit bort afron, det brukade vara min favorit.

Idag passade jag alltså på att köra ett första pass, kändes riktigt skönt! såklart är det lite annorlunda utrustning än Gerda, så man får anpassa sig lite. Både bra och dåligt! Men det finns ju wave-maskiner här iallafall, det gillar jag. :)

Tillrågapåallt tänkte jag ge mig på en utmaning, försökte mig på något liknande för några månader sedan men det blev aldrig riktigt av at jag tog mig tid för det. tror ni jag kan klara det den här gången? Jag kommer att göra justeringar för armhävningar (som jag vill kunna göra 100 av) och plankan (som jag brukar köra i två minuter). Någon mer som känner sig inspirerad? Bara kör!










och så har mamma köpt hem nyttiga&goda lunch/mellanmål till mig: cream cheese + paprika och Proviva (Hallon/granatäpple). bäst!

No comments:

Post a Comment