Monday, June 18

if you feel like falling down,

Har haft ännu en lång dag på jobbet som snart är slut. Fick besök av tre tyska sällskap som varken pratade eller förstod engelska. Jag klarade mig ganska bra, men jag undrar om de förstod någonting av det jag försökte säga...
Idag är annars andra jobbpasset som jag har bok med mig, och har läst ungefär hundra sidor per pass. och riktigt bra bok alltså! Första Game Of Thrones-boken har jag tagit mig an, och den är riktigt bra, även fast jag sett de två utkomna säsongerna :) om ni varken har sett något avsnitt eller läst böckerna, gör det! sjukt bra, bådadera :) och i lördags hade jag även turen att få besök; Axel kom förbi och fördrev tid med mig vilket var väldigt uppskattat! :) tiden går så mycket fortare när man inte är själv.
fick se lite åska ikväll också, inte så farligt men några blixtar iallafall, och nu skiner kvällssolen lagom tills jag ska ge mig hem. bra och fint, och sådär.

till sist har jag träningsvärk i hela ryggen efter gårdagens träning, vilket också känns bra. ikväll kör jag bara min challenge när jag kommer hem, och imorgon är det dags för en löprunda! :)

No comments:

Post a Comment