Tuesday, June 12

if you don't know where you are going,

så har vi fått lite sommarvärme!
fördelen med att bo vid havet är att man slipper rätt mycket av molnen, även om det fortfarande blåser en del. i söndags tog jag en löprunda på förmiddagen, 8 km med inslag av backar och fartlek! kändes riktigt skönt :) gårdagens träning var styrka på gymmet, med extra uppvärmning på wave, löpband &rodd. satte mig bestämt för att ro 1 km, mina handleder var lagom döda efter det! annars har söndag-måndag spenderats med hjärtat &sol. fina saker.

idag är det träningspaus och jobb till åtta. campingsäsongen har inte dragit igång ordentligt än och det händer något i snitt en gång i timmen. lugnt och skönt, kan man också se det som. imorgon blir det träning igen, frisörbesök och student, och så får jag se om jag hinner med något innan och efter jobbet på torsdag.

hoppas solen skiner på er!




No comments:

Post a Comment