Sunday, June 17

keep calm and be healthy,

åhh. är sådär underbart totalslut.
har vart ute och flängt mycket de senaste dagarna känns det som. student, jobb, fin kväll &dag hos hjärtat, fest med utgång, jobb. Idag har jag och Ida kikat ute på Amiralen och jag köpte två nya nagellack (bara för att mina naglar för en gångs skull håller sig starka och fina. tänk vad lite ångestdämpande sommar kan göra!). vi tog skydd från regnet inne på Expert och jag bara råkade snubbla över en kamera som tog så sjuka bilder att jag tror att jag måste ha den. eller åtminstone objektivet. fast det får nog vänta lite ändå, det var många tusenlappar där.

Vi körde kvällsträning (äntligen träning!) med IndoorWalking (utan vidare ventilation) och CXWorx (funktionell core, typ) och sen körde jag ett kort styrkepass med stretch. är helt slut i armarna och axlarna vill inte slappna av. det är vid såna här tillfällen som man skulle behöva ett varmt bad :) men jag är helt slut och ska väl snart sova för att det är jobbdag imorgon, elvatimmars. jag har en massa bilder från fredagen som jag borde göra något av men som jag inte orkat och inte orkar ikväll heller. sorry!

jag har lindrat sötsuget och dämpat känslan av en tom mage med Proviva (gilla!) och nu tänker jag ge upp skrivandet innan min rygg dör, kanske dra ett serieavsnitt medan mitt hår får torka, så att jag kan sova snart.
sommardagarna går fort ändå,


oxytocin. bra grejer!


min challenge går fint! om någon undrar. jag missade att göra den i fredags, men tog det som vilodag istället för söndagen (idag), och ligger alltså i fas igen. har haft fyra träningsdagar denna veckan, och blir nog inte mer nästa, då jag har långa jobbdagar. om jag inte orkar med en morgonträning på onsdag då, men ska inte lova något ;)

No comments:

Post a Comment