Wednesday, June 6

två år senare, ♥

då har två år gått. eller sprungit.
det har gått väldigt fort, men samtidigt långsamt. det känns dom länge, fast ändå inte så. men det känns bra. bäst,. och alldelesunderbart. han är bästivärlden och vi har det bäst tillsammans. ett tryggt ställe att landa på och vi är lyckligast i världen. något som lockar till skratt, något som får en att slappna av, och något som rymmer så mycket kärlek att man inte kan föreställa sig det. Två år har vi avverkat nu, och många fler kommer det att bli <3

Igår blev jag utskjutsad till Valle ganska tidigt, och vi gav oss av på båtäventyr. trots det molniga och blåsiga vädret var det härligt ute på havet, och det blev ett litet vardagsäventyr på en av öarna :) Vi promenerade runt och väntade oss att se får och småhästar, men såg istället får, kor och två små rävungar! väldigt skygga men galet söta :)
till lunch blev det räkmackor, innan ett varmt bad och säsongsavslutningen av Game Of Thrones. På kvällen blev det lyxmiddag med grillad majs, paprika och marinerad rostbiff, och till det nypotatis, tsatsiki och sallad med jordgubbar och mango <3 och så mousserande vin :) underbart gott, och sjukt mätta blev vi! Jag var väldigt trött och somnade ganska tidigt. Den tänkta efterrätten i form av en av Ben&Jerrys core fick vänta till lunchtid dagen efter, och den var verkligen att rekommendera!


Har spenderat resten av eftermiddagen med finaste Emmy :) <3 blev fika och massa catch-up! och så fick jag paket ^^ två finast dagar alltså :) nu ska jag låta maten smälta och dra ut på en löprunda om en timme eller så. och så bjuder jag på en bild på mallen till min kommande tatuering som jag petat ihop. vad tycks?


någon som kan gissa vilken låt texten är från?

No comments:

Post a Comment