Thursday, June 7

I let go and then I lose control,

det har vart en lång dag, eller långsam iallafall. sprang 6 km igår, gick ganska bra fast var ganska tufft, och senare på kvällen mådde jag riktigt dåligt, oklart av vilken anledning. som tur är kunde jag sova bort det, även om jag inte sov så mycket.
då dagen stod utan planer och även utan träning gav jag mig mot eftermiddagen ut på promenad för att få röra lite på mig och få frisk luft; träffade på Emma :) och gav mig sen uppåt stan där jag fixade lite paket till min bästis <3 och kikade på en väldigt söt grej som jag tänkte köpa imorgon :) fick ju skatteåterbäringen idag så känner att jag kan unna mig något.

Hörde någon som letade jeans, som kom med kommentaren att "annars brukar jag shoppa som en man", log lite åt det. imorgon ska jag iallafall träna, kanske det dyker upp någon mer plan. sen är det slut på rastlösheten och jobbet drar igång! fick också feedback på min tatueringsmall av världensbästa kille. bra saker och det gjorde mig glad! fintfintfint <3

och det var varmt också. när solen låg på. molnen och blåsten finns där, men temperaturen går äntligen uppåt igen! det gillar vi :)

No comments:

Post a Comment