Tuesday, June 5

I promise I will take you there,

två minuter i midnatt, och som tidigare dagaralldeles jätteberoende av en viss sån här låt:
We Are The Ocean - The Waiting Room

och överhuvudtaget listan jag packade hemväskan till.
det är (var) också två minuter till fina Vandas födelsedag, samt min kusins födelsedag,
och som gräddepåmoset ett tvåårsjubileum för mig och min hjärteskompanjon.
mycket kärlek till alla <3

jag gjorde en sak som var precis lika dum som den var förra året. men det var en småsak och något jag tänker glömma snart. för den som är intresserad (ni kan alltså sluta här om ni inte orkar) så har jag min första jobbdag på lördag, och kommer frånochmed midsommarveckan (typ) att jobba heldag var fjärde dag. heltokej, ja.

nu ska jag sova, det dyker upp så många godamatbilder på tumblr att jag börjar bli hungrig.
nio timmar kvar till frukost, tänkte sova bort åtminstone åtta-åttaochenhalv!
sov gott hörni,

No comments:

Post a Comment