Monday, June 4

sammanfattningsvis,

Händelserik vecka, det gillar jag!
Nu är jag äntligen hemma för sommaren och har haft en lugn och fin helg. Som nämnt var måndagen korridorsmiddag på kämnärs, mycket fint :) och på tisdagen firades Vanda i förskott, mysig kväll med bra folk!. Onsdagen var pannkaksfrukost med mina fina tjejer, och så lite festligheter på kvällen med massa dans på en korridorsfest.

Torsdagen inleddes med redovisning, med vår poster som var ganska great, jag fotade lite på BvPtreornas examen och fick god mingelmat! sen blev det födelsedagsfest för Denise på Blekingska ;ganska sjuk kväll, men ganska bra ändå!
Och sen jag kom hem har jag träffat Ida &Valle :) ikväll blir det Dark Shadows med Ida, imorrn ska jag fixa gymkort och träffa fina Simone och Therese :) och tisdag, då blir det äventyr!




Vädret är som ni nog märkt tråkigt, men jag vet äntligen när jag ska börja jobba. Men jag har fina dagar och hoppas att ni också har det! Ät mycket jordgubbar och träna inne om det känns för blåsigt för att springa :)

No comments:

Post a Comment