Saturday, June 30

I'll figure this one out,

då var första av en rad sommaräventyr förbi!
både jag och Valle hade långledigt, så vi fick fyra dagars fint :) en myskväll med grillning &bakning, ett seglingsäventyr med tältning &bad på en ö, mysiga sovstunder och filmkollande, och en varm och solig dag med bad &sällskap i Hålan :) nu är jag hemkommen och tar en kvälls vila innan jag återupptar träningen imorgon med min söndagsrutin :) i tisdags körde jag löpning och CX + styrka med ganska ordentlig ryggträningsvärk sen söndagen, annars har det inte vart så mycket träning.

nästa vecka blir det liknande träningsschema, då det är dags för sommarens andra äventyr, nämligen en resa till Varberg med Ida för att hälsa på bästa Emmy <3 och passa på att ta en tur till Göteborg för shopping &Liseberg! och så blir det lite jobb förstås, och kanske något mer :)
håller för övrigt på att peta ihop en ny tumblr (en till alltså), blir väl klart ikväll eller imorgon.
så, ja. det om det,

No comments:

Post a Comment