Sunday, July 1

you bought a smile in a corner,



en månad av sommaren har gått. en tredjedel.
och den har vart bra, fast man saknade lite fint väder. men jag har hunnit med att träffa mycket folk, jobba en del och ha ett fint sommaräventyr med min älskling <3 samt fira vår två årsdag, som snart blir tjugofemmånadersdag. när ska man sluta räkna egentligen?

idag är alltså första julidagen. och jag kickar igång månaden med en massa träning! löprundan imorse var ganska tung, men fick ändå ihop 9-10 km och en runda i Västra Mark-skogen. tog några timmars paus och sen blev det IndoorWalking, CX med Ida och styrka+stretch för att avsluta det hela :)
är sådär härligt matt i kroppen nu, och extra trött i benen och fötterna som utöver dagens träning också fick sig en långpromenad igårkväll med Ida :) på enochenhalv timme.


och ja. inte lika frekventa uppdateringar längre, har ni kanske märkt. vet faktiskt inte ritkigt vad jag ska skriva om, känner att jag har tappat det lite. kanske är det för att jag kan fylla mina dagar mer, kanske är det för att jag är gladare och mår bättre än någonsin nu.
det återstår väl att se vad som händer med det här stället! men jag ger nog inte upp det helt, inte på ett bra tag iallafall :)

No comments:

Post a Comment