Saturday, July 7

I'm unbelievable yeah, I'm undefeatable '


sex timmars arbetsdag går så fort. åtminstone om man är van vid tolv.
så fort jag kom hem från jobbet slängde jag i mig en skål jordgubbar och stannade till på Stadium på vägen till gymmet. Investerade i ett par nya löparskor som var på rea, känns lite ovant då de är Nike istället för Asics som jag haft innan, men de är lite färgglada, och nu när jag haft dem på lite så tror jag nog att det kan bli bra. sprang bara lite på gymmet innan jag körde styrka, men får väl se hur skorna känns efter första riktiga löprundan, som jag hoppas på att få imorgon.
har en fantastisk kvalitetsbild på mina nya här, så om ni tittar noga så kanske ni kan se åtminstone lite av skorna och tröjan, som också är ny (köpt i Göteborg). om ni inte visste det innan så vet ni det nu - jag är helt insnurrad på Nike, och går i sportaffärerna för att leta Nikekläder istället för Adidaskläder som jag gjort tidigare.

jag skulle verkligen vilja ta lite bilder och visa mina andra nyheter, men tiden springer iväg och jag måste iväg till Therese för en fin kväll, som jag hoppas ska avslutas med en massa dans! ha det fint :)


No comments:

Post a Comment