Monday, July 30

King for a day,

Har haft en underbar minisemester uppåt i landet.
drar det lite snabbt för att komma ikapp med nutiden och levererar lite bilder med bonus imorgon!
Jag har alltså vart på besök hos mina fina kusiner som jag inte sett på väldigt länge. Fick träffa deras respektive samt en hel del kompisar, och det blev en massa sol, bad, film och annat mysigt :) fick även träffa en av mina kusiner som jag inte sett sen jag var ungefär fem år, och därför inte direkt kom ihåg heller.. det var väldans trevligt iallafall :) synd dock att jag inte hann med att träffa Nathalie &Jayden, mitt kusinbarn, men hoppas på nästa år iallafall!

på lördagen gav jag mig av tidigt och tog mig in till Stockholm. mötte två av mina finaste lundavänner, Vanda &Edwin och även där blev det sol och bad och fint :)
resan hem var otroligt lång, och spenderades delvis med att vara förargad över att jag, då jag bokat fönsterplats på tåget, hamnade på en rad vid väggen precis mellan fönsterna. såg alltså i princip ingenting ut. tack SJ!

idag har vart en lång jobbdag, och jag var trött och varm när jag cyklat in till stan igen. Humöret sköt i höjden inom loppet av fem minuter, då jag gick in på Time och kom ut med ett paket! För vad kan ge en lyckorus som skor? I paketet fanns ettpar fina Lunarglide 3 Breathe från Nike, inköpta på Sportamore på deras reapårean. hur bra som helst alltså!



tackar för mig och somnar tvärt (om en stund, då). imorgon är det upp tidigt igen för ärenden, sen blir det stan &bäst med Ida &Emmy! <3 och så fix inför nästa äventyr som börjar på tisdag, och avslutningsvis BodyPump. GREAT.

så ja, lite update får ni imorgon också, sen är det som sagt äventyr från tisdag till på fredag och jobbdag på lördag, så ni får nöja er med det eller kika in på tumblr för lite mer frekvent uppdatering om annat! puss.


katt &yoga. two of the greatest things in life.

No comments:

Post a Comment