Monday, July 2

but it makes no sense to give up at this height,

idag har jag haft en skön dag i solen på Långö, med lite inslag av bad och så fint sällskap såklart.
trots gårdagens ganska ordentliga träning kände jag inte direkt av någon träningsvärk, så jag bestämde mig för att ge det ett försök till imorse. Eftersom det var så soligt och fint väder undvek jag löpningen (för att slippa uttorkning och värmeslag) och tog mig istället till gymmet för ett effektivt och bra pass. har jag inte träningsvärk efter det här imorgon så tror jag att det är något fel på mig.
gjorde mig en fantastiskt fin lunch också: fullkornsmacka med cream cheese och jordgubbar, och  några extra jordgubbar vid sidan om + banan. hur bra som helst!

nu hör ni nog inte från mig på ett tag, imorgon väntar tolvtimmarspass på jobbet, hoppas på lagom mycket folk, och på onsdag bär det av mot äventyr nummer två! :)

No comments:

Post a Comment