Friday, July 6

you need to let go, of letting go-



hemkommen och trött efter ett alldeles underbart äventyr med mina bästa tjejer <3!
efter en lång tågresa upp spenderades onsdagkvällen på Ullared, i Varberg där vi tittade på solnedgången vid havet, och avslutade med film :) torsdagen var Göteborgsdagen och såklart innehöll den shopping, Starbucks och Liseberg. så jag har fått med mig en del nya saker hem som ni kanske får se lite bilder på, blandannat en justdoit-träningströja från Nike som jag gillar en massa :)
och fredagsförmiddagen var lite flum med singstar och guitar hero, innan en ännu längre hemresa väntade. har haft så mycket skratt och leenden de senaste dagarna, det känns himla fint.


har också haft en del inslag av onyttigheter, vilket man väl få vara värd ibland, men saknade frukten lite och därför blev kvällsmålet naturell yoghurt med musli, och en massa jordgubbar, två bananer och ett äpple. bra. och imorgon drar jag igång träningen igen också, en löprunda hoppas jag på!


en favorit :)

No comments:

Post a Comment