Monday, July 23

Cause I have you to come home to, '



hade en alldeles fantastisk bra söndag, en fin avslutning på en toppenvecka.
Inledde dagen med lite efterlängtad styrketräning - och söndagmorgnar är, precis som söndagkvällar, ett förträffligt tillfälle att träna om man vill ha gymmet mer för sig själv. spenderade därefter några härliga timmar i solen på Långö med hjärtat, och blev lite bad också och en kaffe i stan :)
på kvällen smet jag iväg på CX och sen var det en trött myskväll.

Har ordentligt med träningsvärk idag, tillochmed i magen! så är stolt över mina bedrifter i träningsväg, såväl som dagens jobbpass. Det tog inte många timmar innan hela campingen var i princip full, och den var verkligen alldeles full när jag cyklade hemåt.

äntligen hemma har jag en massa saker att göra, och har inte hunnit mycket mer än att betala ett par skor som jag visst beställde iförrgår. träningsskor från Nike, om ni inte gissade det. nu väntar mest en massa packning, imorgon smäller det! längtar sjukt mycket!

kommer inte att ha med mig dator dit, så vi får väl se hur det blir med uppdaterandet här och på tumblr. tror ni klarar er utan mig dock. njut av det fantastiska sommarvädret som stan har lovat att bjuda på i veckan, så ska jag hoppas att lite av det når upp till oss också.
puss&kram

No comments:

Post a Comment