Thursday, July 12

last night, she said -'

en torsdag. kall, men solig, skulle jag säga om både vädret och dagen.
min mobil är nu inlämnad på service, och jag har mest tur i världen som har en kille som köper ny just idag och låter mig låna hans gamla i två veckor så jag slipper lånetelefonen; en helt "vanlig" med knappar och som ger mig ett stort sug efter att kasta den i väggen..

hur som helst, till den soliga sidan av saken har jag en inbokad tatueringstid den femtonde augusti, och en bekräftelse som säger att jag i höst kommer att läsa kognitions- och neuropsykologi inom programmet plus en psykologikurs om hälsa och välbefinnande utöver det. tror det kan bli ganska fantastiskt!

sitter och velar lite och vill verkligen köpa ett par fina Lunarswift som väl egentligen är löparskor men som jag tänker mig kan vara bra för inomhusbruk, löpband, gym och pass och såna trevliga saker. har för övrigt hunnit med morgonpasset (CX) samt en kortare löprunda, och funderar nu på om jag ska boka in mig på ett pass ikväll också, eller bara köra ett styrkepass. något av det blir det nog iallafall!


No comments:

Post a Comment