Monday, July 16

you know you make my heart skip a beat,

det råkar vara så att jag har haft en förträffligt fin dag.
det råkar också vara så att jag borde gå och lägga mig nu, men ja, snart.
efter tolv timmars jobb som avslutade en lång jobbvecka, åkte jag direkt hem till hjärtat. då han också hade haft tolvtimmarspass var det givet att inte göra mycket mer av kvällen än att gosa lite och sova mycket. sovmorgon tog vi också, och det var välbehövt kände jag.
idag var första gången på två-tre veckor som jag tagit sovmorgon och därmed verkligen fått sova ut; ska jag inte jobba är jag alltid uppe tidigt ändå för löprundor, träningspass eller annat.

vädret var lite brokigt men vi fick ändå en fin promenad i solen, och plockade underbara körsbär och hallon :) lyxade till det med hallonsmoothie, och senare egengjorda grillade hamburgare och film med mera. finast alltså.

hann inte mer än hem och vända innan det var dags för Bodypump igen, den här gången med lite tyngre vikter på vissa. kändes riktigt bra! väntar mig träningsvärk imorgon :) och nu har jag alltså bara en lång jobbdag till innan min minisemester iformav tour de Skåne, malmö-lund-malmö-helsingborg.
nu är det bara fina veckor framför mig!


hurfintsomhelst.

No comments:

Post a Comment