Sunday, June 24

regnväder ger också regnbågar, '

ännu en sommarlovsvecka har passerat och glad midsommar i efterskott och så.
jag har haft en ganska fantastisk vecka; tisdagen bjöd på löpning samt sol &bad på långö i sällskap av Jocke med flera :) onsdagkväll fick jag finbesök av älskling <3 som stannade ända till fredagnatt!
lövmarknadsdagen spenderades med tre av de bästa personerna i mitt liv, Valle, Ida &Emmy <3 det köptes brända mandlar, två sorters biggarråer, kaffe och glass, och så provsmakade vi en massa korv, bröd, ost medmera. och hjärtat bjöd mig på en kvällspromenad med jordgubbsfika på Stakholmen, fint och finast :)

midsommarafton var en mulen dag, men det blev ändå promenad och jordgubbsutflykt till Aspö. vi klättrade lite och Valle gjorde en krans till mig :) <3 och ännu en fin dag där!


träningen har inte vart lika fantastisk i veckan då jag prioriterat kvalitetstid med Valle, men det har jag verkligen tagit igen idag! Imorse blev det 8 km löpning, och så körde vi favoritirepris med IndoorWalking, CX och styrka+stretch. är underbart slut i hela kroppen, och alldeles fullkomligt lycklig av tanken på alla härliga veckor jag har framför mig!
Inleder det fantastiska med filmkväll på tisdag, och hjärtesäventyr från onsdag och framåt. har också planerat in påhälsning av bästa Emmy <3 veckan efter, och senare i sommar verkar det som jag äntligen kommer få träffa mina kusiner igen, och det gör mig sjukt lycklig!




solskensdagar, alltså. solen lyser ändå bakom molnen, och regnväder ger också regnbågar.
solen lyser på mig fast den göms bakom moln, och jag skiner inifrån så mycket det bara går-

No comments:

Post a Comment