Sunday, November 14

at my angel's place &Bromölla Marathon

missade update igår!
tanken var att jag skulle ta elitbussen (13.37) till Valle, och jag var där i god tid och stod och väntade. När bussen äntligen kom runt hörnet dök det upp en tanke i mitt huvud - fan, jag glömde skorna (joggingskorna). så jag hade inget annat val än att gå hem igen, och sitta och vänta på nästa buss som inte gick förrän 15.37.

och medan jag stod och väntade på den bussen, vad tror ni hände då? Först träffar jag på Ville &Steffi som gick förbi och passade på att önska trevlig helg :) sen kommer det en kille (som tydligen såg mindre ut än han sa att han var) och försöker ragga på mig? Frågar om mitt nummer typ tre gånger, trots att jag upplyste honom om att jag hade kille (y) och sen hoppade han på bussen till Jämjö, haha. det var... intressant :p

när jag äntligen var hos Valle så blev det mys, god mat, ett avsnitt av Dexter (det räckte med halva avsnittet för att inse varför den serien är så uppskattad av min bror.klockrent!), ett avsnitt av Bones, dusch och ett till avsnitt av Bones innan vi somnade :) mycket mysig kväll, med min övermysiga finaste kille<3

Och så fick vi gå upp alldeles för tidigt idag, äta frukost och sen lägga sig i sängen igen en stund innan Emmy kom och plockade upp mig :) så körde vi till Bromölla, och lyckades hitta till startplatsen för loppet. Det var sjukt jobbigt, har inte vart så här trött på länge. men vi fick riktigt bra tider! I vår klass kom vi på 12e och 13e plats av 22, jag fick en tid på 54.40 och Emmy 54.35, vilket vi är mycket nöjda med :) bra jobbat! nu är jag heelt slut. kommer inte orka göra så mycket ikväll, det är därför tveksamt om bilderna från i fredags dyker upp. ber så hemskt mycket om ursäkt för det, men det kommer om inte annat på tisdag!

imorgon ska jag till Valle igen (a) för på tisdag åker vi till LUND. härligt!



There is not a thing you miss
and I could get used to this,

No comments:

Post a Comment