Saturday, November 27

puss molntuss



fortfarande helg alltså.
känner att jag kommer skriva lite extra här i brist på annat att aktivera mig med. Fast, som vanligt så borde jag plugga. Prov iövermorgon känns inte okej med tanke på gårdagens distraktioner i form av... datorn. Bones framförallt, som jag upptäckte har kommit ut med nya avsnitt! Sju avsnitt på en ny säsong, jag kollade två igår :)

har en del träningsvärk från igår faktiskt, både sen BodyBalancepasset, och sen julmustbärandet, haha. Känns inte helt okej, varken för mig eller mitt armveck. Menmen, idag ska jag ta mig genom snöyran till gymmet och springa, hoppas på att det går bättre än förra gången! Annars är det väldigt skönt med en helt vanlig helg faktiskt. Vara uppe sent och göra helt ovettiga saker, vakna efter elva och gå upp och äta frukost. Nu ska jag faktiskt, helt ärligt, plugga. till två-halv tre då jag är säker på att frukosten är smält.

Och så tänkte jag säga att min mörkerrädsla har lugnat ner sig nu vilket är skönt, och så tycker jag det är himla mysigt att min katt ligger på mattan i mitt rum varje kväll tills jag somnar eller nästan somnar. Känns tryggt på ett sätt.
sen om ni inte märkt det så har jag fixat gilla/ogilla rutor längst ner på inlägget, som en liten kul grej :) dock får jag en känsla av att de kommer bli lika orörda som kommentarsformuläret (y)

sist men inte minst, jag saknar Valle. om ni inte visste det. Inte så outhärdligt som jag hade kunnat göra, iallafall om det vart en längre tid han var borta (som jag har kunnat känna vissa måndagar/onsdagar, haha.), jag har mer en känsla av att han har lite att kompensera när han kommer hem, hehe ;) vilket mest beror på mitt förtillfället extrastarka mysbegär. som kan vara en sån hormongrej, som humörsvängningarna typ. fast mycket bättre.

och jag har så mycket ord som snurrar nu i dagarna, som jag får ner för mig själv och för minälskling, vilket faktiskt, har jag upptäckt, hjälper mig att somna om nätterna.



molntussar
som du ,
har sommarvind
i ryggen.

No comments:

Post a Comment