Saturday, November 6

je t'aime plus beaucoup

okej, nu kommer det då.
Vi tog en lång, härlig sovmorgon efter att ha somnat strax efter tolvslaget till vår dag. Som vanligt blev det tidningsfrukost, och sen bestämde vi oss för att gå ut på en långpromenad i det gråa vädret. Självklart hann vi inte längre än till Kungsplan (vi siktade på Långö) innan det började regna, och då menar jag verkligen ösregna. Innan det blev som värst passade jag på att försöka få en halvdan bild på den ovanligt klara och fina regnbågen som sträckte sig över hela stan och lite till :) vi stod och skulade en stund innan vi gav upp hoppet på att det skulle sluta regna, och begav oss upp mot stan, Kronan med mössprovning, Carlings där vi blev sittande i en fåtölj ett tag, och så Wachtmeister och H&M och någonstans däremellan hade det faktiskt slutat regna.

Så vi gjorde ett nytt försök och promenerade åt Långö till, blåsigt var det men torrt så när som på vattenpölarna :) vi fick iallafall en fin promenad, och när vi närmade oss stan igen beslöt vi oss för att vila fötterna i samband med en fika, så vi svängde in på Nyfiket och fick hela övervåningen för oss själva och våra cheesecakes, te &kaffe :) Jag tror vi blev kvar där enochenhalv timme, ungefär, och det var väldigt mysigt. sådär obeskrivligt mysigt, liksom.
bara jättefint.
och sen föreslog minälskling att vi skulle gå på bio på kvällen, så vi letade film lite innan vi gick hem och lite efter, och kom till slut fram till Due Date klockan tio över nio. och fram till dess hann vi med att äta, mysa, kolla bilder, lyssna på musik och plocka isär min laptopskärm i ett försök att göra den mindre lös (tills vi insåg att det itne gick att fixa) och plocka ihop den igen. och filmen var heltokejbra, och det var mysigt :) bra platser i den stora salongen, fint var det :)

och så kom vi hem vid elva ungefär, och myste oss igenom sista timmen, och de där finaste orden, de där jag älskar dig, de hörde jag nog många gånger under dagen men jag tänkte dem nog minst dubbelt så många för även om hans ögon inte glittrar som han säger att mina gör, så lyser de och ger mig en varm känsla som om jag smälter, jag gör nog det, och det är väl då mina ögon glittrar för det gör mig så sjukt , djupt rotat i mitt hjärta, lycklig. och, hur roligt och härligt ni än hade det igår, med halloweenfester och annat som kanske var det roligaste på länge, så kan jag försäkra er, ja jag är etthundratjugo procent säker, på att jag hade det tio gånger bättre. Det finns inget, absolut inget, som slår en världensfinastekväll med en världensvackraste och världensvackraste, det är ingen annan än min fina kille.
Han är den enda.
de bästa, helt underbara, fem månaderna i mitt liv.
jag älskar dig<3



I love you more than words can say,

No comments:

Post a Comment