Wednesday, November 17

full of surprises



mitt i veckan! och i skolan mitt i veckan dessutom.
eller ja, har nog inte vart där mer än en vanlig onsdag, men det kanske känns så för att jag var uppe så tidigt. Yrkesinformationsdag, vilket inte intresserade mig speciellt mycket -jag vet ju vilken utbildning jag ska gå iallafall. Jag &Emmy lyssnade på läkaren och psykologen, sen smet vi till stallet! och kom tillbaka någon timme senare; vid det laget hade jag insett att det nog är för kallt för att ha Converse iallafall. och så blev det lunch, som inte var något att hurra för, och sen gick jag till Ida :) trevlans :)

fick ett infall innan, att jag skulle åka ut till Valle ikväll på uppdrag ,tills jag insåg att det inte är så värst lönt att åka ut vid sex och hem vid åtta. och jag ska ändå göra en powerpoint ikväll. men ja, mamma och jag ska snart äta tonfiskpita! och sen ska jag städa trappan som jag borde ha gjort redan, och lägga mig tidigt för jag är trööttt. la mig nog vid elva igår men sov dåligt.
men det var väl det! ska se till att jag får ett kakrecept ikväll också :)



Drömfångare

(du)


-
gömmer mig med ljus
med filt
,kräver det, utan dig

Men drömmer mardrömmar ändå.

No comments:

Post a Comment