Thursday, November 25

I love tights. and presents.



JAG ÄLSKAR LINDEX STRUMPBYXOR. ville bara säga det.
bara roliga saker att säga idag! har skaffat mig två par från den underbara kollektionen med strumpbyxor, dock inte de på bilden. Har däremot upplyst mamma om att de finns och att de är mycket önskade i julklapp. en annan bra sak, om någon mer skulle köpa ett par såna fina därifrån så är det jätteuppskattat eftersom jag ,som ni kanske vet, är ganska duktig på att ta hål på mina strumpbyxor, speciellt såna fina som är lite tunnare.

Sen har jag inhandlat årets första julklappar också! en till Kajsa, en till Ella och en till Emmy. hihi! och snart ska jag fixa till Valle &Victor också :) och så har jag vart på gymmet. och sprungit på band. skitjobbigt. Klarade inte av att springa allt i ett sträck, så det blev 3,5 km, 3,5 km och 2 km. Kändes bra iallafall, svettig blev man ju! lagom skillnad mot att springa ute :P och jag är såå sugen på att gå på deras klasser, med dans och bodypump och sånt! får hoppas att jag kan komma iväg på en del sånt nu under vintermånaderna :)

sen har jag en liten förfrågan.. förra året hade jag en liten adventskalender, med en sanning om dagen fram till julafton. Är det önskat i år också? Ett par kommentarer på det här inlägget som säger JA krävs :) men det börjar ju dra ihop sig! jag har ju grymt dålig koll på vilka som läser det jag skriver, men nu vet ni! och ni har på er till sista november också ju. tisdag tror jag det är.

nedan är en bild på ett par superfina strumpeband som också ska finnas på Lindex! fint julklappstips :) och förresten, jag kommer med största sannolikhet inte att ha råd att köpa något till mig själv innan jul, så det är ingen risk ^^
nu: plugg som vanligt.




skrattanfall
i ett vimmel
av täcken kuddar
och ett upprivet lakan ,

3 comments: