Monday, November 29

stargazer

ahh ny vecka. jag är redan trött, typ!
nej, lite sovmorgon fick jag ju iallafall. ska inte klaga :)
utom på den JÄVLA PLOGBILEN som körde fram och tillbaka säkert tio gånger igårkväll halv tolv. Ja, då går det ju bra att somna. jag blev inte så glad. Men tog tillfället i akt att fundera på sanningar. Som nog blir av. Fastän jag tycker det var ganska dålig uppslutning bland kommentarerna på det där inlägget, om tights och det. ja, ja. Den lilla håltimmen spenderade jag med Valle, mycket kärt återseende :) på minussidan var dock att hans förkylning inte hade gått åt rätt håll, tycker synd om honom :( hoppas på att det går över snart<3

Stresshanteringsprov var det också -vi fick sitta i spegelsalen med en stepbräda i knät som "bord" vilket resulterade i noll blod i benen. Lite besvärande. och så sånt provpapper där man skriver sitt svar under frågan. fick skriva pyttelitet, vilket inte brukar var något problem för mig som de flesta vet, men när man ska skriva snabbt samtidigt blir det lite jobbigt :P nej, men jag tror det gick bra iallafall! hoppas på det :) ikväll är jag nästan ledig , bara italienskan men den räknas inte riktigt ;)

Gosade lite med minälskling när jag slutat, sen följde jag honom till bussen :) och drog vidare till gymmet. Kände inte riktigt för det, så sprang bara 4 km. Tänkte springa 4 till efter en paus, men klockan hade blivit mycket så jag körde lite styrketräning istället och tränade benen, som Valle hade föreslagit,! kommer nog ha träningsvärk imorrn x) men det känns bra iallafall :)
nu i efterhand så hade jag ju hunnit springa de där kilometrarna iallafall. men hur kul är det liksom? :P top model på tv eller inte!




Ett...två...tre...fyra...
räknar andetag

Ett.två.tre.fyra.
räknar hjärtslag


Översätter kilometrar i klaffar
öppnas och stängs
Mäter avståndet till dig i
blod per sekund
Och räknar ner
tickar som en bomb

väntar på

e x p l o s i o n

av endorfiner.

och din famn.

No comments:

Post a Comment