Tuesday, November 23

under the covering,



idag var sista gången jag träffade min fina kille innan Dreamhack. sista gången vi ses innan måndag och det känns som en evighet, fastän mitt förnuft pekar sitt finger och påpekar att det inte ens är en vecka. bara nästan. och därför hade jag en kille som var sådär ganska extramysig hela dagen och som jag myste mig genom hela håltimmen med och tillochmed på hans svenskalektion, haha. Men vi hade också trevliga tidsfördrivande pratstunder med Ida &Marcus, och för att fortsätta gå baklänges så var fysiken jobbig och svårförståelig, men håret blev ganska bra tror jag, utom luggen som ändå gick att fixa till.

har vart trött hela dagen, men fick pannkakor till lunch, och är väldigt sockersugen nu men får klara mig på äpplen. på fysiklabben gjorde vi något konstigt som vi ska skriva labbrapport på som ska vara klar om två veckor - tur att jag har Valle. och nu ska jag fortsätta med mina tråkiga stresshanteringsfrågor, dricka te så jag inte fryser fast, men jag vill hellre kolla på Gossip Girl och How I Met Your Mother. Snart får även jag som icke-premiumanvändare på Spotify lyssna på My Chemical Romances nya album! Great.

tycker mig se snö, men intalar mig själv att det bara är som jag inbillar mig :(
snön i stan är bara kall och slaskig.
och en bild som är så klockren som jag vet inte vad,



När det stormar
,, känns du lite mer
änglavingar omfamnar
under täcket och
hjärtat slår så hårt att det
borde höras bort till dig
sjunger, om dig
(rytmen ger en melodi ger en text,
alltfördig alltomdig)

No comments:

Post a Comment