Tuesday, November 16

pillowfights &my love

...och en bra måndag blev det för en gångs skull!
vi hade fysik och håltimme och svenska - med redovisningar där surrealismen var min favorit , trots att klippet då de skar upp ett öga med en rakkniv, men lite roligt blev det ändå. och så fick vi tillbaka provet, och det hade gått bra! och sen blev jag hemskjutsad till Listerby :)

där blev det god mat, och KUDDKRIG. inte så det flög några fjädrar men det var nog min första riktiga kuddfight och jag kanske tyckte det var lite för kul men att skratta är aldrig fel och man får ta de tillfällen som ges (a) Det blev en kvällspromenad också, och det formades tankar med strumpbyxdesigner i mitt huvud -frågan är väl bara om de stannar där för att dö bort eller traskar någon annan stans. Iallafall hade vi en fin kväll, dock var det inte speciellt roligt att gå upp imorse -liite för tidigt alltså.

dessutom fick vi stå och vänta på bussen i nästan tjugo minuter, då blir man inte helglad, men väl på bussen kunde jag sova på en älsklingsaxel eller vila iallafall, och två timmar och en kvart senare traskade vi mot Teknis! en hel del föreläsningar blev det under dagen, en del mer intressanta än andra. Eller ja, egentligen var det bara en som var intressant och det var om beteendevetenskap. Som jag nu är helt hundra på att jag ska söka till. Det blev också en hel del promenerande fram och tillbaka mellan Teknis och andra änden av universitetsområdet. Då och då hade jag & Freja sällskap av Valle, Deborg &Victor, samt fick sällskap av Valles bror vid lunch (när vi äntligen hittat in och rätt i huset) och vi hann dessutom med att gå en runda på stan innan bussen gick, och kolla skor på Bianco! mycket trevlig affär.

Efter en lång och kall bussresa hem tycker jag ändå att det var ganska kul idag, nu är jag dock väldigt trött och funderar på om det är nånting jag borde göra inför morgondagen. Mina tankar går på högvarv nuförtiden men hittar faktiskt en del vettiga grejer också. Det känns som jag för tillfället har en ganska jobbigkänsla som fås av humörsvängningar. Varför jag har dessa har jag ingen eller väldigt liten aning om, de är dock inte alls uppskattade och jag hoppas att de försvinner snart. men ja.. ni kan ju ha det i åtanke om jag verkar lite, ur balans, eller nåt. inte som man ska, typ. Jag märker det alldeles för mycket på mig själv, och jag kan bara hoppas att jag kan tygla det lite för omvärlden.

Vilket kan förklara varför jag har vart lite extra.. känslig på sista tiden.... förlåt älskling för att det har gått ut över dig lite, jag kunde inte riktigt hantera det som jag ville. ingenting är ditt fel, och jag är stensäker på att du är det bästa som finns och det bästa jag har, och jag älskar dig. och uppskattar otroligt att du alltid finns där för mig <3



bilder på mina nya fina glittriga strumpbyxor! och en på hur jag såg ut i lördags, bara jag som tycker att jag ser väldigt mycket yngre ut med luggen uppsatt? på ett icke-positivt sätt.
på tal om bilder, finns det bilder på Emmys facebook från Bromölla! haha :)


Cause you wrote my name across your hand
when I freak you understand

No comments:

Post a Comment