Monday, November 22

leaving roses behind

Säger idag, än en gång,
grattis till min älskling som fixade sitt körkort :) och för att fira det blev det att gå ut &äta fondue på 2 rum &kök, mycket trevligt! och för en gångs skull lyckades jag klara mig från att äta sådär alldelesförmycket som man gärna gör när man äter ute. För övrigt har dagen vart fin, tråkig fysik, lång håltimme men jag &Emmy fikade en cupcake från caféet som faktiskt var precis så god som den såg ut, svenskaredovisning som nog var helt okej.

ikväll börjar jag plugga till stresshanteringsprovet nästa vecka. och... what else? känns som det alltid brukar finnas så mycket, nu hittar jag ingenting att dela med mig av alls. kanske lika bra det så det inte blir så mycket text för en gångs skull. anyways, have a nice evening.

Edit: JO! det var ju faktiskt så att skolkatalogen (äntligen) kom idag. De tar alltså så lång tid på sig att de blir löjligt inaktuella. men lite kul är det ändå! det ska jag syssla med när jag inte orkar skriva fler stresshanteringsfrågor :)
och så fick jag brev från Sjövärnskåren, med ansökningspapper till utlandsutbytet... undrar hur stor chansen hade vart att man kommit med om man skickat in igen? nästan bud på det ju (a) fast... jag hoppas ju på att kunna jobba en stor del av sommaren. jaja, nu fick ni lite till iallafall, haha.



En röd nattlampa

lyser en kvällssol i mitt tak

låter mig drömma bort

till sena sommarkvällar och


tysta kärleksstunder


i min älsklings famn

No comments:

Post a Comment