Friday, November 19

happy 18th birthday, love



Ville bara igen, påpeka att den finaste existerande killen fyller 18 idag!
och han är helt otroligt jättefin. och därför har jag inväntat tolvslaget trots att jag är ganska jättesäker på att han inte är vaken. men bara för att få vara den första som säger grattis, för att han betyder så otroligt mycket för mig. på alla sätt. och därför har jag sagt grattis på så många möjliga sätt jag kommit på. och jag har lite planer och special surprises som ni kanske får höra en del av sen. och allt detta förtjänar han fast lite till, för att han är den finaste som finns och ojämförlig, oersättlig, alldeles speciell och oneofakind som gör det hela tusen gånger finare, som det mesta annat. det finns så många saker som gör det hela tusen gånger finare att jag tror att det hela är 10^MASSA gånger finare (för jag kommer inte ihåg vad det största talet i världen är (men Valle vet (a) ) och finaste och jag älskar honom så mycket<3



No comments:

Post a Comment