Thursday, July 7

apieceofheart,

nu så!
här är lite bilder från i tisdags :) vi hade ju vår månadsdag, och jag bestämde mig för att överraska söten :) jag bad honom möta mig på Bryggareberget efter att jag slutat jobbet, och jag hade med en stor filt, fina glas och hallonsoda (eftersom vi båda körde ^^ ) och i gengäld fick jag en otroligt vacker ros som nu hänger på min vägg <3 och där satt vi och pratade, tittade på solnedgången och hade det väldigt fint :) när det började bli lite småkallt och myggen kom fram drog vi oss hemåt,. där väntade ett avsnitt Game of Thrones och chokladkorgar med jordgubbsmousse. och så blev det lite mys innan vi somnade :)

Tänkte ta sovmorgon istället för att ut och springa, men som sagt sov jag ganska dåligt och vaknade väldigt tidigt.. Vi inledde dagen med en runda på stan, och hade tänkt fortsätta den på stranden, men när fötterna var trötta och vi kom hem igen var solen redan i moln. istället låg vi i sängen; jag sov ett tag (välbehövligt) innan det blev dags att fixa oss för den "stora" överraskningen. Det enda jag sagt till Valle var att hn skulle se lite prydlig ut :) sen gav vi oss iväg, halv sju ungefär, och så bjöd jag hjärtat på Stars &Stripes :) det var mysigt och gott och väldigt trevligt, och vi avslutade det hela med en kvällspromenad innan ytterligare två serieavsnitt väntade hemma.
Det blev två väldigt lyckade och fina dagar <3

lite bilder då, nedersta är på klänningen jag hade när vi var ute och åt :)






The sun goes down on the edge of town '

No comments:

Post a Comment