Thursday, July 14

that rain on our minds,

Det blev en fin dag :)
Ida &jag kollade på Paranormal Activity 2 och Love And Other Drugs med fika, och fördrev dagen bra :) har inte gjort så mycket ikväll, kollat lite dans och återupplivat datorn ett par gånger, provade en workout-app som inte var helt fel, haha! och lyssnat musik :)

Imorgon är det jobb igen, förhoppningsvis en aning bättre väder och lite kvällsplaner, kanske utgång tillochmed! För övrigt är det om en månad min sista jobbdag, vilket innebär att jag kommer att ha ungefär en vecka på mig att flytta. Läskigt, lite iallafall, en månad går ju ganska fort på sommaren? Men åh, vad kul det ska bli! spännande!

Nu ska jag ta igen gårdagens förlorade sömn, eller åtminstone stänga datorn tidigt. Hoppas iallafall på att, hur det än blir, få träffa hjärtat imorgon <3

Lyssnar på:
The Offspring - Half-Truism

She asked why, I said
"I don't know why, I just know"

No comments:

Post a Comment