Thursday, July 21

I just know,

Det blev visst att jag stannade ändå ^^
Vi tog sovmorgon, skönt, frukost och lite så, och mysigheter :) så bestämde vi oss för att baka, och det blev blåbärskaka! Så vi var ute och plockade ett halvt kilo blåbär och en del hallon att pynta med innan vi satte igång :) det blev nästan lite som en kladdkaka, men det var väldigt gott iallafall! och så var vi ute på promenad, och sen blev det stormiddag med grillat och nypotatis och det var väldigt gott :) och sen kikade vi på ett avsnitt av So You Think You Can Dance, innan det blev dags att sova.
Ingen av oss sov speciellt bra, vi väckte nog varandra. men vi tog oss upp idag iallafall, jag skjutsade Valle till jobbet på vägen hem och nu ska jag kila och duscha, har lovat att träffa Ida en stund innan även jag ska jobba. Och jag ska få en räkmacka ikväll (a) tack mamma!

Imorgon blir det svk-sammankomst på Skönstavik, ses fram emot! :)
hoppas att regnet dragit sig tillbaka då,.

Instead of running,
cause you're still breathing
Instead of swallowing lies

No comments:

Post a Comment