Monday, July 18

running an endless mile,

och snart är ledigheten förbi.
Efter en dusch imorse gick jag för att träffa Ella &Anton, det blev lite fotande av mig och Ella i några av hennes senaste kreationer :) mer om det kan ni se här.
Därefter drog jag mig för att möta Emma, Ida och några till, vi gick runt på stan tills vi var för trötta och hungriga ^^ nu sitter jag och kikar på lite allt möjligt, kanske blir en film eller nåt sen, och så ut och springa en runda :)

Har kollat lite vad jag behöver när jag ska flytta också, bestämt vad som ska vara med i min lilla receptsamling och sådär. åh, spännande! längtar verkligen tills jag får se hur det ser ut och så :)

Är för övrigt lite sugen på ett Thomas Sabo-armband.. visst blir man hjärntvättad? det är ju onödigt dyrt, faktiskt. och ändå! undrar hur det kommer att sluta.


We sit and watch the stacks, on fire
to the east across the bay

No comments:

Post a Comment